Forum www.jstone.fora.pl Strona Główna

Muzyczne talent-show
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jstone.fora.pl Strona Główna -> OFFTOPIC / Muzyka.
Autor Wiadomość
wena
INSPEKTOR



Dołączył: 06 Sie 2011
Posty: 1476
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:53, 20 Sie 2012    Temat postu:

Cover słaby Nie dałem rady napisać,może jutro ogarnę.Ogólnie pamiętam jak w Must be the music w półfinale,Kasia Moś zaśpiewała piosenkę,totalnie w nie swoim repertuarze,chyba Czerwony jak cegła Dżemu i wtedy zniesmaczony Wozzo powiedział,że powinna zaśpiewać coś w stylu Joss Stone,czy coś takiego.Trochę to było infantylne z mojej strony,ale wtedy go polubiłem Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Stoned
PANI DYREKTOR



Dołączył: 06 Sty 2011
Posty: 4097
Przeczytał: 22 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 18:49, 21 Sie 2012    Temat postu:

Ja zawsze myślałam,że to taka prosta do zaśpiewania piosenka, a tu się okazało,że jednak nie do końca. Joss wkłada w jej wykonanie dużo więcej energii i emocji i jakoś tak... Cover jednak nie jest tragiczny, po prostu ta kobieta nie włożyła nic od siebie.

Łozo to mnie rozwalił, jak kiedyś się oburzał o dość oryginalne wykonanie bodajże "Billie Jean" Michaela Jacksona...On się oburzał,że no kogoś takiego to nie wypada grać inaczej niż w oryginale... Ja uważam,że kogoś takiego to właśnie trzeba grać inaczej niż w oryginale. Mnie też się akurat ten cover nie podobał, ale brawo dla pań za odwagę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wena
INSPEKTOR



Dołączył: 06 Sie 2011
Posty: 1476
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:50, 22 Sie 2012    Temat postu:

Nie wiem, dlaczego zreflektowałem się napisać o tym szambie,ale obiecałem, więc macie.Topornie mi to szło przepraszam za grafomanie.

Zacznę może od Idola jako,że był to pierwszy program tego typu w Polsce.Od razu napiszę,że najlepiej go wspominam.Bardzo fajna formuła,ciekawe jury,świetny zespół Adama Sztaby,no i co najważniejsze niesamowici ludzie którzy brali udział w tym show,wszystko to złożyło sie na sukces.Niesamowite było ukazanie tak wielu,rożnych ludzi którzy potrafili śpiewać,lub nie.Od samego początku złudnym celem tego programu,jak i pozostałych było znalezienie młodych,zdolnych wokalistów,którzy wprowadzili by świeży powiew do Polskiej muzyki, niektórzy pewnie myśleli,że nie tylko Polskiej Wesoly Niesamowite jest to że ten program do dziś nauczył ludzi,że jak ktoś przyjdzie i zaśpiewa dobrze jakiś znany numer,to jest świetnym kandydatem na gwiazdę,jednak nic nie przychodzi łatwo.
Przez cztery edycje,można było zobaczyć kilkudziesięciu młodych,perspektywicznych ludzi z czego na palcach jednej ręki można wyliczyć artystów,którzy coś tam znaczą na rynku,lub byli na nim,ale tak jak szybko się pojawili,tak szybko zniknęli,niczym mydlana bańka.
Szkoda że taka Ewelina Flinta pokazująca w programie rockowe zacięcie,poszła w inną,popową stronę.Wydra to dajcie spokój a Ala Janosz to było wiadome,że nic nie osiągnie.Wielka wytwórnia zrobiła z nią to co z każdą,inną młodą,nie gotową i niemającą pojęcia o rynku Dziewczyną.
Oczywiście nie można,nie napisać o kilku fajnych akcentach jak Ania Dąbrowska która zrobiła coś po programie,czy tam Makowiecki,chociaż chyba coś niewidoczny ostatnio.

Druga edycja znowu pokazała,że wygranie Idola nie sprawi,że jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki,na Polskiej scenie pojawi się ktoś kto przewróci wszystko do góry nogami,co miał zrobić Zalewski a tak naprawdę nie zrobił nic,jeśli chodzi o Polską scenę,bo nie wierzę że działanie w podziemiu i docieranie tylko do wtajemniczonych odbiorców, to był jego cel.Samo przyjście do tego typu programu,oznacza że ten ktoś chce się wybić i pokazać swoją twarz specjalistą od pijaru.

Trzecia edycja to oczywiście Brodka,która w tym momencie wygrywa życie.Wszyscy pamiętamy jej kawałki które stacje radiowe powtarzały w kółko jak Mantrę ale od niej czegoś innego oczekiwaliśmy,niż tak proste hity o miłości,które nie są,wielkim wyczynem.Fajnie że na Grandzie,w końcu wykrystalizowała swój styl i wybrała swoją drogę,zobaczymy co się dalej wykluje.

Czwarta,ostania edycja w finale trzech,zajebistych gości,świetnie śpiewających a podobno w Polsce ciągle brakuje męskich głosów,ale niestety znowu nic z tego nie wyszło.Wygrał Silski który podobnie jak Zalew a nawet bardziej,niż on miał roznieść wszystko w drobny pył,a pyłem to chyba jest teraz,jego nędzna kariera.Sławek Uniatowski którym się strasznie jarałem,podobnie jak Małgosią Stępień w pierwszej edycji,dwa świetne czarne,soulowe głosy,ale niestety oni urodzili się za późno i w złym miejscu.Trzecie objawienie w finale to Bartek Szymoniak który poszedł na castingi do Poznania z moim znajomym(Ten co wczoraj był u mnie pograć na klawiszach).Kumpel jak się przedstawił to oczywiście jury z niego bekę cisnęło,że brat Makowieckiego,bo takie same nazwisko.Zaśpiewał coś Perfectu i się nie dostał dalej.Szymoniak chyba był trzeci w finale i śpiewa w zespole Sztywny Pal Azji,ostatnio widziany przeze mnie na festiwalu w Jarocinie,niestety nie na scenie,tylko jako zwykły festiwalowicz,fan muzyki.

Kolejny cover show to X-factor.Mega hajp na ten program,ale kurwa dlaczego? Opcja z podziałem finalistów na wiek,to falstart i strzał w kolano.Przecież przez ten podział,odbierają szansę innym,świetnie zapowiadającym się artystom,kosztem Dinozaura który jest gorszy od pozostałych,ale trzeba kogoś w przedział wiekowy zmieścić!

Oglądałem pierwszą edycje,ale jak zobaczyłem tą żenadę,to drugiej już nie dałem rady obejrzeć.Jak można w pierwszej edycji w przedbiegach wyrzucić taką Anie Kłys,która powinna wygrać ten program,na pełnym luzie.Kolejna która nie dostała się do finału to Adrianna Styrcz,której karierę śledzę i jestem w szoku,co wyprawia.Dwie płyty Sinusoidal,numer z Trickym i trzecia płyta w drodze,niesamowita Dziewczyna.

Co do jury to świetnie napisała Ania.” X-Factor to plastik plastik i jeszcze raz plastik. Od jury, które gówno wie o muzyce i tak naprawdę nie ma nic do powiedzenia. Kuba i te jego żenujące pseudo intelektualne wypowiedzi? Ten człowiek nic sobą nie reprezentuje i ona ma oceniać innych?” Kurde gdyby ktoś mi to zacytował,to pomyślał bym że to moje słowa.
Szpak od samego początku,wydawał się mało wiarygodny(podobnie jak Bednarek,który z Altruisty promującego muzykę reggae,zaczął uczyć ludzi śpiewać w tym programie na tvp,no wiecie o który program chodzi).Szpaczek obecność w finale,zawdzięcza swojej kontrowersyjnej personie i wyglądowi zewnętrznemu.
Dla Genka to fajna przygoda,nic poza tym.Finaliści drugiej edycji to buahhaha,od przedszkola do x-factora.

Voice of Poland coś tam widziałem,ale nie przykuł mojej uwagi,formuła inna niż wszędzie,ale przecież o to samo chodzi,zaśpiewaj cover jak najlepiej umiesz.W ogóle jak zobaczyłem tam Smolika,pomagającego Kayi,to aż żal było to oglądać.Ania też tam nie wiem po co,skoro jeszcze kilka lat do tyłu,Kuba po niej jechał w podobnym show

Must be the music-Najlepszy program jak do tej pory z prostego względu,możliwość zaprezentowania własnego utworu i całego bandu.
Dużo ciekawych artystów zobaczyłem w tym programie od Anny Livki w pierwszej edycji,po Ifi Ude w trzeciej,drugiej edycji albo nie oglądałem,albo nie pamiętam.Jury raczej nie wkurwia,chyba że Kora jak ma okres,opcja z elimkami,potem półfinały i finał nie jest zła,trochę beka z tych dzikich kart,to nie siatkówka Wesoly Zobaczymy co Lemo spłodzi,bo gość głos jak dzwon,muzycy fajnie grają,ale raczej patetycznymi numerami nie przyciągną mojej uwagi.

Reasumując w dobie darmowej promocji w Internecie,takie programy nie są,lub w niektórych przypadkach są potrzebne.Omijając smutne historie uczestników,którymi karmią widza producenci,komentarzy i ogólnie zachowania jury,na których opierają się te programy i tak naprawdę kręcenia tego pod widownie,dzięki której kasa się zgadza,można znaleźć sens i właściwy feedback,ale pod warunkiem że osoba która tam idzie,ma jakiś pomysł na siebie,swoją karierę i traktuje ten program jako przyspieszone odbicie się,pokazanie się ludziom i jak to w przypadku Bednarka wypromowanie swojej płyty, która wychodzi w czasie trwania programu lub szybko po,wtedy Olis jest twój. Jeśli ktoś ogranicza się do śpiewania,a nie potrafi tworzyć,lub znaleźć kogoś,kto za ciebie to zrobi,to wtedy niech te wszystkie programy,potraktuje jako przygodę i względy u znajomych.

Takie to oto Koty,powinny rozdawać karty w Polsce !!!

<object width="420" height="315"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/r9pOVt5odWM?version=3&amp;hl=pl_PL"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/r9pOVt5odWM?version=3&amp;hl=pl_PL" type="application/x-shockwave-flash" width="420" height="315" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true"></embed></object>


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Stoned
PANI DYREKTOR



Dołączył: 06 Sty 2011
Posty: 4097
Przeczytał: 22 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 21:19, 22 Sie 2012    Temat postu:

No rzeczywiście się rozpisałeś

Wiadomo,że ostatnim, co te programy mają za zadanie, to wypromować wartościowego artystę (nie produkt), ale chyba parę lat temu to nie było aż tak nachalne, widoczne, jak we wspomnianym przez Ciebie "Idolu". Albo po prostu byliśmy gówniarzami jeszcze i tak tego nie odbieraliśmy jeszcze.

Niby to jest oczywiste,że oni tam szukają sobie w tych programach maszynek do robienia pieniędzy, kogoś kogo wtłoczą w swój proces "hita za hitem" i tyle, ale zawsze człowiek ma nadzieję haha.

Z Gosi Stępień zawsze mi się chce śmiać, ale nie jako z osoby, ale po prostu moja przyjaciółka nazywa się identycznie (to samo imię i nazwisko) i zawsze od razu ją widzę najpierw Laughing Ale rzeczywiście, była taka pani, pamiętam ją. Nawet ostatnio się gdzieś pojawiła, chyba w "Bitwie na głosy" w drużynie sióstr Przybysz o ile dobrze pamiętam. Wielka, ogromna szkoda,że ona nie wydała nigdy płyty. Kurde, taki głos!

XFaktor to nasz zagraniczny kompleks, jak to ładnie ujął Chojrak. Szkoda,że ten program święcił triumfy parę ładnych lat temu i format, moim zdaniem, dawno się przeterminował. No, ale kto tam zauważy...

Podoba mi się tylko ten próg wiekowy - oszczędzili nam chociaż "genialnych" 5-latek...

Zauważyliście,że jak pojawia się głosowanie, to obok imienia i numeru danego uczestnika nie ma jego zdjęcia, a jest zdjęcie jurora, któremu "podlega"? Żenada kolejna, nie głosujesz na Jana Kowalskiego, tylko na Kubę Wojewódzkiego... Rolling Eyes

Za dużo tych programów dla wokalistów się zrobiło i im dalej, tym gorzej z jego finalistami. Co chyba tylko nie tyczy się MBTM. Nie licząc Łoza, oni tam mają też najlepsze jury, moim zdaniem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wena
INSPEKTOR



Dołączył: 06 Sie 2011
Posty: 1476
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:26, 22 Sie 2012    Temat postu:

Stoned napisał:
No rzeczywiście się rozpisałeś

Wiadomo,że ostatnim, co te programy mają za zadanie, to wypromować wartościowego artystę (nie produkt), ale chyba parę lat temu to nie było aż tak nachalne, widoczne, jak we wspomnianym przez Ciebie "Idolu". Albo po prostu byliśmy gówniarzami jeszcze i tak tego nie odbieraliśmy jeszcze.


Podoba mi się tylko ten próg wiekowy - oszczędzili nam chociaż "genialnych" 5-latek...


Za dużo tych programów dla wokalistów się zrobiło i im dalej, tym gorzej z jego finalistami. Co chyba tylko nie tyczy się MBTM. Nie licząc Łoza, oni tam mają też najlepsze jury, moim zdaniem.


Sama sobie odpowiedziałaś na to pytanie,byliśmy gówniarzami Mruga

No zapomniałem,wspomnieć o dzieciakach,a raczej o głupich rodzicach którzy je tam wysyłają W mur

Programów zdecydowanie za dużo i za dużo edycji.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Stoned
PANI DYREKTOR



Dołączył: 06 Sty 2011
Posty: 4097
Przeczytał: 22 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 21:35, 22 Sie 2012    Temat postu:

Dobrze,że robią je chociaż "tylko" raz na rok Laughing

Pamiętam jak w tamtym roku na jakieś tam końcowe odcinki XFaktora zaprosili Alexandrę Burke - pewnie kojarzycie, zwycieżczynię którejś tam edycji tego programu w Wlk. Bryt. ... Robi 3 rzędną muzykę, ale śpiewała lepiej niż wszyscy nasi finaliści razem wzięci Laughing

Zaraz! W UK to w ogóle przecież Leona Lewis wygrała XFaktora, nie?
Przynajmniej jakimiś światowymi sukcesami mogą się pochwalić.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wena
INSPEKTOR



Dołączył: 06 Sie 2011
Posty: 1476
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:42, 22 Sie 2012    Temat postu:

Stoned napisał:
Dobrze,że robią je chociaż "tylko" raz na rok Laughing

Pamiętam jak w tamtym roku na jakieś tam końcowe odcinki XFaktora zaprosili Alexandrę Burke - pewnie kojarzycie, zwycieżczynię którejś tam edycji tego programu w Wlk. Bryt. ... Robi 3 rzędną muzykę, ale śpiewała lepiej niż wszyscy nasi finaliści razem wzięci Laughing

Zaraz! W UK to w ogóle przecież Leona Lewis wygrała XFaktora, nie?
Przynajmniej jakimiś światowymi sukcesami mogą się pochwalić.


Pamiętam że śpiewała z Michałem i zjadła go jak Szpak czereśnie Wesoly

Leona chyba jakiś epizod też miała.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Stoned
PANI DYREKTOR



Dołączył: 06 Sty 2011
Posty: 4097
Przeczytał: 22 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 21:47, 22 Sie 2012    Temat postu:

Buahaha, daleko szukać, przecież Joss też zaistniała dzięki programowi tego typu Laughing
Po polsku to była "Droga Do Gwiazd" (ale chyba jakieś wydanie dla dzieci), pamiętasz polską edycję? Laughing

Jakoś nigdy mnie ten program nie kręcił.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wena
INSPEKTOR



Dołączył: 06 Sie 2011
Posty: 1476
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:49, 22 Sie 2012    Temat postu:

Tak wiem.Gość który u nas to wygrał,wiem że śpiewał w Jaka to melodia Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Stoned
PANI DYREKTOR



Dołączył: 06 Sty 2011
Posty: 4097
Przeczytał: 22 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 21:52, 22 Sie 2012    Temat postu:

oooo!
A ""Szansa na sukces"? Przecież kurde tam też szukali wokalistów!
I też dzięki nim zaistniało sporo dobrych wokalistów! Choćby Justyna Steczkowska.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Stoned
PANI DYREKTOR



Dołączył: 06 Sty 2011
Posty: 4097
Przeczytał: 22 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 16:19, 26 Wrz 2012    Temat postu:

Oglądaliście ostatnio MBTM? Laughing
Jeden koleś śpiewał piosenkę swojego idola, Rajmunda...

<object width="560" height="315"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/KCAh6qgeoaE?version=3&amp;hl=en_GB&amp;rel=0"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/KCAh6qgeoaE?version=3&amp;hl=en_GB&amp;rel=0" type="application/x-shockwave-flash" width="560" height="315" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true"></embed></object>

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wena
INSPEKTOR



Dołączył: 06 Sie 2011
Posty: 1476
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:41, 26 Wrz 2012    Temat postu:

Oglądałem 30 min,nie mogłem wytrzymać i poszedłem w chuj.Żenujący poziom a ja nie chcę tracić życia na oglądanie ludzi,którzy robią z siebie idiotów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Stoned
PANI DYREKTOR



Dołączył: 06 Sty 2011
Posty: 4097
Przeczytał: 22 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 9:37, 07 Paź 2012    Temat postu:

Podobały mi się wczoraj Alebabki w Mam Talent.
Nie zrobiły niczego zwalającego z nóg, ale mnie to przypadło do gustu ;-)

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wena
INSPEKTOR



Dołączył: 06 Sie 2011
Posty: 1476
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:11, 07 Paź 2012    Temat postu:

No dziewczyny spoko,fajnie,że się bawią w takie coś i trochę zremiksowały heartbeat,ale ten program to taka nędza,że chuj.Zamiast cały występ pokazać to muszą dawać wstawki z komentarzami żałosnej Chylińskiej i Prokopa,którzy się jarali jak laska na bębnach najprostszy rytm zagrała stopa,werbel,hi-hat wow !

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Stoned
PANI DYREKTOR



Dołączył: 06 Sty 2011
Posty: 4097
Przeczytał: 22 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 12:21, 07 Paź 2012    Temat postu:

Trochę to mi przypominało remix w wykonaniu panów Chase & Status.

Cytat:

Zamiast cały występ pokazać to muszą dawać wstawki z komentarzami żałosnej Chylińskiej i Prokopa,którzy się jarali jak laska na bębnach najprostszy rytm zagrała stopa,werbel,hi-hat wow !


Mnie to też denerwowało. Za bardzo skupiają się na "gwiazdach", a za mało na uczestnikach, ale cóż, taki program.
No i mimo że nie znam się na technicznej stronie muzyki, to pomyślałam to samo Laughing Dziewczyna nie zrobiła na tej perkusji nic niesamowitego, a tak ją chwalili jakby była geniuszem.
Jaki poziom, tacy geniusze.

Zgadzam się jednak z Chylińską, że przydałaby im się dobra wokalistka.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    Zobacz poprzedni temat : Zobacz następny temat  
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jstone.fora.pl Strona Główna -> OFFTOPIC / Muzyka. Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 2 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin